Θα σκεφτεί κανείς: Γιατί χρειάζομαι Employer Branding Audit στην εταιρεία ή τον οργανισμό που διαχειρίζομαι; Τι θα μου προσφέρει;
Όπως είδαμε, Employer Branding Audit είναι ένας διεξοδικός έλεγχος που πραγματοποιούν για εσάς έμπειρα στελέχη του kariera.gr, ώστε να εξετάσετε:
- πόσο ισχυρό είναι το brand σας ως Εργοδότης
- πού βρίσκεστε σε σχέση με τον ανταγωνισμό σας, και
- τι πρέπει να κάνετε για να ανεβάσετε την κατάταξή σας ως Επιθυμητός Εργοδότης.
Γιατί όμως θεωρείται παγκοσμίως τόσο απαραίτητος ένας τέτοιος έλεγχος μέσα στις επιχειρήσεις; Η πιο απλή απάντηση είναι “γιατί το Employer Branding δεν είναι μόνο θέμα εικόνας, είναι κυρίως θέμα ανάπτυξης μιας επιχείρησης”.
Χρειάζεστε ικανούς, υψηλών δεξιοτήτων, ταλαντούχους ανθρώπους να επιδιώκουν να δουλέψουν για εσάς και να πιστεύουν στην επιχείρησή σας, προκειμένου να πετύχετε τους στρατηγικούς σας στόχους και να αναπτυχθείτε! Πώς θα τους αποκτήσετε αυτούς τους ανθρώπους; Ή πώς θα τους διατηρήσετε στην επιχείρησή σας αν δεν είστε αρκετά «επιθυμητοί»;
Το Employer Brand είναι πολύ εύκολο να φθαρεί. Με ποιος τρόπους;
- δεν έχετε σωστά δομημένες αγγελίες εργασίας
- δεν ακολουθείτε φιλικές προς τον υποψήφιο εργαζόμενο διαδικασίες αιτήσεων και προσλήψεων
- δυσκολεύετε άθελά σας τους υποψηφίους να βρουν τις ευκαιρίες εργασίας που τους ταιριάζουν
- δεν μοιράζεστε τις αξίες και το όραμά σας
- δεν χρησιμοποιείτε σωστά τα κανάλια επικοινωνίας σας (Career site, social media κλπ)
Οι παραπάνω είναι λίγες μόνο από τις λανθασμένες πρακτικές που μπορεί να δημιουργούν αρνητικό για εσάς word of mouth. Και σήμερα -περισσότερο από ποτέ- οι πρακτικές αυτές διαχέονται πολύ εύκολα (μέσα από τα social media, μέσα από σελίδες με εμπειρίες υποψηφίων και εργαζομένων και πολλά ακόμα).
Σε αντιστοιχία με το πόσο εύκολο είναι να δημιουργηθεί μια αρνητική εικόνα, είναι δύσκολο να αναστραφεί. Γι’ αυτό χρειάζεστε συνεργάτες σε αυτή τη σημαντική προσπάθεια διατήρησης μιας εμπεριστατωμένα θετικής φήμης.
Το Employer Branding Audit, είναι το εργαλείο σας για να δείτε pain points, σημεία που επιδέχονται βελτίωση, και να εφαρμόσετε αλλαγές στον τρόπο που
- Αναζητάτε
- Προσελκύετε
- Επιλέγετε
- Και διατηρείτε τους πιο ταλαντούχους υποψηφίους που βρίσκονται εκεί έξω.
Έτσι, θα τους ενθαρρύνετε να σας προτιμούν έναντι του ανταγωνισμού, και να παραμένουν κοντά σας, ενώ παράλληλα θα εξοικονομήσετε έξοδα και χρόνο για το HR σας.
Μερικά διαφωτιστικά στατιστικά από έρευνες:
- 75% των υποψηφίων είναι περισσότερο πιθανό να κάνουν αίτηση σε κάποιον εργοδότη που ασχολείται ενεργά με το Employer Brand του.
- 92% των εργαζομένων θα σκέφτονταν να αλλάξουν εταιρεία αν τους γινόταν πρόταση από μια εταιρεία που έχει πολύ καλή φήμη.
- Ένα ισχυρό Employer Brand μπορεί να μειώσει το κόστος per hire μέχρι και 50%, ενώ μια αρνητική φήμη μπορεί να αυξήσει το κόστος μέχρι και 10%.
Ακολουθήστε μας στο επόμενο blog post + video: θα περιγράψουμε τη μέθοδο που εφαρμόζουμε για να κάνουμε ένα Employer Branding Audit και τους πυλώνες που εξετάζουμε.