Το Employer Branding ως “γέφυρα” ανάμεσα σε εργαζόμενους και εργοδότες

Share This Post

ebs bridge employer candidate

Share This Post

Ο Product Owner της υπηρεσίας Employer Branding Solutions του kariera.gr, Νίκος Φόρος, μοιράζεται μαζί μας το πώς χτίζεται μια ελκυστική εργοδοτική φήμη, και πώς μια τέτοια φήμη γεφυρώνει χάσματα προσέλκυσης ικανών ταλέντων.

Το Employer Branding έχει μπει, όχι μόνο ως έννοια, αλλά και ως καθημερινή πρακτική, δυναμικά τα τελευταία χρόνια στη ζωή των Εργοδοτών, με αποτέλεσμα οι εταιρείες να αφιερώνουν σημαντικά resources στην ανάδειξή τους ως Εργοδότες Επιλογής. Φυσικά, ο απώτερος στόχος είναι να προσελκύσουν στοχευμένα τα κατάλληλα ταλέντα για τον οργανισμό τους. Πόσο αποτελεσματικά γίνεται τελικά αυτό;

Εστιάζοντας την προσοχή μου εδώ και αρκετό καιρό στο πώς ένας οργανισμός μπορεί να χτίσει-μετρήσει-εξελίξει το Employer Brand του, έχω καταλήξει σε μερικά συμπεράσματα:

1) Ζούμε σε μία candidate-driven εποχή! Για να ξεχωρίσει μια εταιρεία από τον ανταγωνισμό και να την επιλέξει ένας υποψήφιος, χρειάζεται πρώτα από όλα να εκφράσει δυνατά, αληθινά και ξεκάθαρα το ποια είναι. Δηλαδή, να αποκτήσει και μετέπειτα να επικοινωνήσει, ένα στοχευμένο Employee Value Proposition (EVP) που θα θα αντικατοπτρίζει την ανθρωποκεντρική προσέγγιση της εταιρείας προς τους εργαζόμενους, και ταυτοχρόνως θα λειτουργεί ως “υπόσχεση” προς τους υποψηφίους..

2) Μία οργανωμένη διαδικασία συλλογής βιογραφικών θα διευκολύνει την καθημερινότητα των recruiters σας! Είναι άκρως απαραίτητο για κάθε εταιρεία να προσφέρει εύκολα και γρήγορα όλες τις βασικές πληροφορίες και εργασιακές ευκαιρίες που αναζητά ένας υποψήφιος μέσα από ένα καλά δομημένο Career Site. Ευέλικτη πλοήγηση, γρήγορη διαδικασία αίτησης και ένα ξεκάθαρο Hiring Process της εταιρείας είναι τρια βασικά στοιχεία που απαιτεί μία σύγχρονη σελίδα καριέρας.

3) Να βρίσκεστε εκεί που αλληλεπιδρούν οι candidates που ψάχνετε! Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι ανάλογα με το προφίλ των ανθρώπων που αναζητάτε, έχει αξία να προβάλετε τα μηνύματα σας (το EVP σας όπως είδαμε παραπάνω) στα αντίστοιχα -σωστά- κανάλια επικοινωνίας. Είτε αυτό μπορεί να είναι ένα job board είτε ένα συγκεκριμένο social medium, μια πανεπιστημιακή σελίδα καριέρας ή ένα career day event.

4) Όλα ξεκινούν με την εμπειρία που δημιουργείτε στον υποψήφιο, και μελλοντικό εργαζόμενό σας! Για χρόνια οι εταιρείες αφιερώνουν τεράστια ποσά από το budget τους για να προσφέρουν την καλύτερη δυνατή εμπειρία στον πελάτη τους. Ακριβώς με την ίδια προσήλωση οφείλει ο κάθε οργανισμός να προσεγγίζει την εμπειρία του υποψήφιου, καθώς από την πρώτη στιγμή που θα δει την αγγελία σας και θα σκεφτεί να κάνει αίτηση, διαμορφώνει μια συγκεκριμένη αντίληψη για εσάς. Όσο περισσότερο επενδύσετε στο candidate experience, στη διαδικασία πρόσληψης αλλά και στην ενσωμάτωση (onboarding) του υποψήφιου μέσα στην εταιρεία σας, τόσο πιο εύκολο θα είναι για εσάς να δημιουργήσετε τους επόμενους ambassadors του οργανισμού σας/

Η χρονιά που διανύουμε είναι μια χρονιά που η “μάχη για τα ταλέντα” ήδη επαναπροσδιόρισε τη σημασία μιας ορθής στρατηγικής Employer Branding. Τα καλά νέα είναι ότι ενώ παλιότερα τα προβλήματα της εργοδοτικής φήμης έμεναν εν πολλοίς άλυτα, τώρα έχουμε στα χέρια μας ένα πραγματικό οπλοστάσιο λύσεων. Τέτοιες λύσεις διαχειριζόμαστε μέσα από το Employer Branding Solutions, λύσεις εξατομικευμένες για την κάθε επιχείρηση, μικρή ή μεγάλη, εξωστρεφή ή εσωστρεφή.


Κλείστε τώρα ένα δωρεάν συμβουλευτικό ραντεβού με την ομάδα μας και ανακαλύψτε τις λύσεις που μπορούμε να εφαρμόσουμε ειδικά για εσάς.

Subscribe To Our Newsletter

Get updates and learn from the best

More To Explore

Do You Want To Boost Your Resume?

Drop us a line and keep in touch