Ποια είναι η μεθοδολογία που ακολουθούμε για το Employer Branding Audit; (+ Video) #EmployerBranding

Share This Post

eba methodology

Share This Post

Για να θεωρείται ένα Employer Branding Audit ολοκληρωμένο, πρέπει να δίνει απαντήσεις, με βάση κάποιους συγκεκριμένους πυλώνες. Ας δούμε ποιοι είναι αυτοί:

Όπως είδαμε, Employer Branding Audit είναι ένας διεξοδικός έλεγχος που πραγματοποιούν για εσάς έμπειρα στελέχη του kariera.gr, ώστε να εξετάσετε:

  • πόσο ισχυρό είναι το brand σας ως Εργοδότης
  • πού βρίσκεστε σε σχέση με τον ανταγωνισμό σας, και
  • τι πρέπει να κάνετε για να ανεβάσετε την κατάταξή σας ως Επιθυμητός Εργοδότης. 

Σύμφωνα με τους Συμβούλους του kariera.gr, η μεθοδολογία για κάθε Employer Branding Audit πρέπει να βασίζεται στους παρακάτω 4 πυλώνες:

  1. Employee Value Proposition (EVP).  Σε ελεύθερη απόδοση αυτό στα ελληνικά θα μπορούσε να λέγεται «Πρόταση Αξίας Εργαζομένων».

Τι σημαίνει αυτό; Ότι εξετάζουμε:

Τι είναι αυτό που έχει να προσφέρει η εταιρεία σας ως «αξία/value» προς τους υπαλλήλους της σαν αντάλλαγμα για την αξία που φέρνουν εκείνοι με το expertise τους, δηλαδή την εξειδίκευση και την τεχνογνωσία τους. Η κουλτούρα της εταιρείας, το όραμά της, οι παροχές που προσφέρει στους εργαζομένους της αποτελούν κάποια στοιχεία του EVP. Μπορεί να είναι οι ευκαιρίες που προσφέρετε για π.χ. Πρακτική Άσκηση (Internship Programs) ή οι τρόποι Ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού σας. Εσείς, προσφέρετε αντίστοιχα κίνητρα;

  1. Candidate Experience. Στα ελληνικά το λέμε «Εμπειρία Υποψηφίου».

Σκεφτείτε: τι εμπειρία αποκομίζουν οι υποψήφιοι όταν εκδηλώνουν το ενδιαφέρον τους για εργασία στην εταιρεία σας; Για παράδειγμα: είναι εύκολη – είναι ευχάριστη η διαδικασία αίτησης; Πώς είναι το interview process; Με ποιον τρόπο διαχειρίζεστε την επικοινωνία με τον υποψήφιο μέχρι να προσληφθεί; Πώς είναι το onboarding process, δηλαδή η διαδικασία υποδοχής ενός νέου υπαλλήλου; Όλα αυτά, αποτελούν ένα σύνολο πραγμάτων που ενθαρρύνουν έναν υποψήφιο να κάνει αίτηση σε εσάς και όχι σε κάποιον ανταγωνιστή σας.

  1. Career Site & Applicant Tracking System (ATS). Εδώ μιλάμε για το εταιρικό σας site και τυχόν αυτόματα συστήματα εντοπισμού κατάλληλων υποψηφίων που χρησιμοποιείτε.

Πιο συγκεκριμένα εδώ ερευνούμε:

Πώς είναι το career site σας; Προσφέρει τις σωστές πληροφορίες στον υποψήφιο; Είναι εύκολα προσβάσιμο στον υποψήφιο; Πόσο φιλικό (user friendly) είναι προς τον χρήστη; Είναι mobile optimized; (Μην ξεχνάμε ότι όλο και περισσότεροι άνθρωποι σάς ψάχνουν μέσω κινητής συσκευής). Και τέλος: έχετε ψηφιακά εργαλεία (τα λεγόμενα ATS) για να διευκολύνετε τον εντοπισμό και την ανάδειξη των καταλληλότερων υποψηφίων; Αν ναι, είναι αποτελεσματικά τα εργαλεία αυτά;

  1. Channel Effectiveness. Στα ελληνικά αποδίδεται ως «Αποτελεσματικότητα Καναλιών».

Δηλαδή: Ποια είναι τα κανάλια μέσα από τα οποία ανεβάζετε και προωθείτε τις ανοιχτές θέσεις εργασίας; Χρησιμοποιείτε πιο πολύ job boards, όπως το kariera.gr, ή ανεβάζετε ευκαιρίες εργασίας μόνο στο career site σας; Αναρτάτε θέσεις στο LinkedIn, στα προφίλ σας στα social media; Ή μήπως στο επίσημο εταιρικό site σας; Πόσο εύστοχα ή αποτελεσματικά χρησιμοποιείτε τα κανάλια αυτά;

Κάθε ένας από τους 4 παραπάνω πυλώνες χωρίζεται σε επιμέρους audit points. Το σύνολο των audit points που συνολικά εξετάζουμε για εσάς είναι πάνω από 400+.

Μερικές από τις έννοιες που είδαμε εδώ μπορεί να ακούγονται δύσκολες ή να μην είστε εξοικειωμένοι με αυτές. Κανένα πρόβλημα. Είμαστε εδώ για κάθε σας απορία. Στο επόμενο βίντεο θα δούμε τρία διαφορετικά είδη Audits και τι σας προσφέρει το καθένα από αυτά.

Η πορεία σας για να γίνετε Employer of Choice ξεκινάει εδώ. Είστε έτοιμοι να μάθετε πώς; Επικοινωνήστε μαζί μας.

Subscribe To Our Newsletter

Get updates and learn from the best

More To Explore

Do You Want To Boost Your Resume?

Drop us a line and keep in touch