Αναδεικνύοντας την ανθρώπινη διάσταση στον κλάδο των αερομεταφορών

fraport-careerguide23

Μια συνέντευξη με τη ΡΑΝΙΑ ΤΥΡΛΗ, Head of Human Resources & Training της Fraport Greece

Ανήκετε στον κλάδο των αερομεταφορών. Γιατί ένας υποψήφιος να χτίσει την καριέρα του στον συγκεκριμένο κλάδο;
Ο κλάδος των αερομεταφορών προσφέρει ποικίλες ευκαιρίες ανάπτυξης και προόδου στην καριέρα ενός υποψηφίου, αλλά και τη δυνατότητα να καλλιεργήσει τις δεξιότητές του, μέσα σε μία μόνιμα εξελισσόμενη αγορά. Είναι μία τεράστια αλυσίδα αξίας (αερολιμένες, αεροπορικές εταιρείες, πάροχοι υπηρεσιών αεροναυτιλίας και επίγειας εξυπηρέτησης, κατασκευαστές κ.λπ.) που βασίζεται στην καινοτομία και στην υιοθέτηση νέων τεχνολογιών, και συγκαταλέγεται στους κλάδους με τη σημαντικότερη συνεισφορά στην παγκόσμια οικονομική και κοινωνική ανάπτυξη.

Ποια είναι εκείνα τα χαρακτηριστικά που πρέπει να διαθέτει ένας υποψήφιος για να εξελιχθεί στην εταιρεία σας; Ποια είναι η διαδικασία που ακολουθείτε για να τους εντοπίσετε;
Στόχος της Fraport Greece είναι η προσέλκυση και τελική επιλογή ανθρώπινου δυναμικού, το οποίο θα πρέπει να διαθέτει τόσο τα τυπικά προσόντα (γνώσεις, ικανότητες, εμπειρία) που προβλέπει μία θέση εργασίας, αλλά και στάση και συμπεριφορές σε ευθυγράμμιση με τις εταιρικές αρχές και αξίες της Fraport Greece: Ακεραιότητα, Σεβασμό, Συνεργασία, Δεξιότητες, Δημιουργικότητα και Χαρά. Η διαδικασία εντοπισμού των υποψηφίων συνίσταται σε:
• Ανάρτηση θέσεων εργασίας στην εταιρική ιστοσελίδα (στην ενότητα «Καριέρα», www.fraport-greece.com/ell/kariera/diathesimes-theseis) και σε πλατφόρμες εύρεσης εργασίας / job
sites & portals
• Σύστημα Διαχείρισης Βιογραφικών – Αpplicant Τracking System
• Γραφεία Συμβούλων Εργασίας – Recruiting Agencies
• Συμμετοχή σε Ημέρες Καριέρας – Job Fairs
• Συνεντεύξεις βάσει επαγγελματικών δεξιοτήτων – Competencies Βased Ιnterviews
• Τεστ Προσωπικότητας – Personality tests
• Κέντρα Αξιολόγησης – Assessment Centers κ.λπ.

«Σύμφωνα με επιστημονικές μελέτες, η ηγεσία είναι κατά 30% έμφυτη και κατά 70% μαθησιακή».

Η ηγεσία, τέλος, είναι κάτι που διδάσκεται; Πώς συμβάλλετε εσείς στην εκπαίδευση νέων ηγετών;
Είναι γεγονός ότι σύμφωνα με επιστημονικές μελέτες, η ηγεσία είναι κατά 30% έμφυτη και κατά 70% μαθησιακή. Ως εκ τούτου, η Fraport Greece μέσω ενός ανθρωποκεντρικού συστήματος διαδικασιών που έχει αναπτύξει και εφαρμόζει:
• Δίνει ιδιαίτερη έμφαση στη συνεχή ανάπτυξη / αναβάθμιση των γνώσεων και δεξιοτήτων (upskilling / reskilling) που διαθέτει το ανθρώπινο δυναμικό της και επιπλέον
• Αξιοποιεί το νεοσύστατο Εταιρικό Πλαίσιο Ηγετικών Ικανοτήτων (Leadership Competency Framework), εστιάζοντας την προσοχή της στη συνεχή ανάπτυξη συγκεκριμένων συμπεριφορικών δεξιοτήτων όπως: Υπευθυνότητα, Συναισθηματική & Κοινωνική Νοημοσύνη, Συλλογική νοοτροπία – Συλλογικός τρόπος σκέψης, Εστίαση στο αποτέλεσμα, Κριτική σκέψη
και Επίλυση προβλημάτων, Ανθεκτικότητα και Προσαρμοστικότητα, με στόχο την επαγγελματική εξέλιξη του ανθρώπινου δυναμικού της και βεβαίως την ανάδειξη και εξέλιξη των επικεφαλής των Ομάδων που διαθέτουν την ικανότητα να εμπνέουν και να καθοδηγούν τους συνεργάτες τους για την επίτευξη στόχων συμβατών με το Όραμα, την Αποστολή και τις Εταιρικές Αξίες της Fraport Greece.

Η Fraport Greece είναι ο φορέας διαχείρισης και λειτουργίας των 14 περιφερειακών εροδρομίων στην Ελλάδα. Η ανάληψη του έργου από την εταιρεία πραγματοποιήθηκε το 2017 και αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες και πιο επωφελείς επενδύσεις της χώρας. Τα οφέλη, τόσο σε εθνικό, όσο και σε περιφερειακό επίπεδο, είναι πολλαπλά, καθώς αποτελεί μοχλό στήριξης του τουρισμού και καταλύτη ενίσχυσης της ελληνικής οικονομίας.

Μήπως σε ενδιαφέρουν;

10 λόγοι γιατί να εργαστείς σε ένα τηλεφωνικό κέντρο

10 λόγοι γιατί να εργαστείς σε ένα τηλεφωνικό κέντρο

Κάποιοι το φοβούνται. Άλλοι το απαξιώνουν. Και άλλοι το επιζητούν. Τελικά αξίζει να δοκιμάσεις μια εργασία σε τηλεφωνικό κέντρο;

10+ job search tips για να βρεις τη δουλειά που σου ταιριάζει το 2023

10+ job search tips για να βρεις τη δουλειά που σου ταιριάζει το 2023

Μυστικά και αλήθειες για να γίνει το pro «εύρεση εργασίας» ακόμα πιο κομμένο και ραμμένο στα μέτρα σου.

«Δραστήριες» θέσεις εργασίας για όσους δεν θέλουν να είναι κολλημένοι σε ένα γραφείο

«Δραστήριες» θέσεις εργασίας για όσους δεν θέλουν να είναι κολλημένοι σε ένα γραφείο

Πιστεύεις ότι δεν σου ταιριάζουν οι δουλειές 9-5 μπροστά σε μια οθόνη; Δεν χρειάζεται να εργάζεσαι έτσι. Κάποιοι άνθρωποι είναι…

10 άκρως χρήσιμες συμβουλές διαχείρισης παραπόνων πελατών για το τηλεφωνικό σας κέντρο

10 άκρως χρήσιμες συμβουλές διαχείρισης παραπόνων πελατών για το τηλεφωνικό σας κέντρο

Οι απογοητευμένοι πελάτες δεν είναι μόνο κίνδυνος για την καλή εικόνα της επιχείρησής σας – είναι και μια εξαιρετική ευκαιρία…

10 ερωτήσεις που πρέπει να κάνεις στον εαυτό σου πριν αρχίσεις να ψάχνεις για δουλειά

10 ερωτήσεις που πρέπει να κάνεις στον εαυτό σου πριν αρχίσεις να ψάχνεις για δουλειά

Χωρίς να επηρεάζεσαι από κανέναν, κάνε αυτές τις ερωτήσεις στον εαυτό σου, και από τις απαντήσεις που θα πάρεις θα…

10 Θετικά & Αρνητικά Πρόσληψης Εκπροσώπων Απομακρυσμένου Τηλεφωνικού Κέντρου

10 Θετικά & Αρνητικά Πρόσληψης Εκπροσώπων Απομακρυσμένου Τηλεφωνικού Κέντρου

Η εύρεση υποψηφίων που θα στελεχώσουν ένα απομακρυσμένο τηλεφωνικό κέντρο, είναι μια από τις μεγάλες προκλήσεις αυτής της εποχής.

10 λόγοι γιατί να εργαστείς σε ένα τηλεφωνικό κέντρο

10 λόγοι γιατί να εργαστείς σε ένα τηλεφωνικό κέντρο

Κάποιοι το φοβούνται. Άλλοι το απαξιώνουν. Και άλλοι το επιζητούν. Τελικά αξίζει να δοκιμάσεις μια εργασία σε τηλεφωνικό κέντρο;

10+ job search tips για να βρεις τη δουλειά που σου ταιριάζει το 2023

10+ job search tips για να βρεις τη δουλειά που σου ταιριάζει το 2023

Μυστικά και αλήθειες για να γίνει το pro «εύρεση εργασίας» ακόμα πιο κομμένο και ραμμένο στα μέτρα σου.

«Δραστήριες» θέσεις εργασίας για όσους δεν θέλουν να είναι κολλημένοι σε ένα γραφείο

«Δραστήριες» θέσεις εργασίας για όσους δεν θέλουν να είναι κολλημένοι σε ένα γραφείο

Πιστεύεις ότι δεν σου ταιριάζουν οι δουλειές 9-5 μπροστά σε μια οθόνη; Δεν χρειάζεται να εργάζεσαι έτσι. Κάποιοι άνθρωποι είναι…

10 άκρως χρήσιμες συμβουλές διαχείρισης παραπόνων πελατών για το τηλεφωνικό σας κέντρο

10 άκρως χρήσιμες συμβουλές διαχείρισης παραπόνων πελατών για το τηλεφωνικό σας κέντρο

Οι απογοητευμένοι πελάτες δεν είναι μόνο κίνδυνος για την καλή εικόνα της επιχείρησής σας – είναι και μια εξαιρετική ευκαιρία…