Πάνω από 250 υποσχόμενες νέες θέσεις ψάχνουν τον επόμενο ή την επόμενη που θα προσληφθεί ως το επόμενο «αστέρι» του κλάδου των Call Center. Μήπως είσαι εσύ αυτός/η;
Μια δουλειά κατεξοχήν «επικοινωνιακή». Που παρουσιάζει προκλήσεις. Που σου δίνει επιλογές. Που μπορεί να έχει ευελιξία στην τηλεργασία, αλλά και στα ωράρια. Που ως εργασιακό περιβάλλον αγκαλιάζει τη διαφορετικότητα και την πολυπολιτισμικότητα. Αυτή είναι η δουλειά στα Call Centers. Η ανάπτυξη στα Call Center τα τελευταία τρία χρόνια είναι μεγάλη. Κυρίως μετά την Covid, η τηλεφωνική και online εξυπηρέτηση πήρε τη σκυτάλη από τη δια ζώσης εξυπηρέτηση, με αποτέλεσμα δεκάδες χιλιάδες άνθρωποι όπως εσύ, να βρουν μόνιμη εργασία σε αναπτυσσόμενους ομίλους, αλλά και σε πιο μικρά τηλεφωνικά κέντρα. Στο kariera.gr βλέπουμε καθημερινά τις εταιρείες να κάνουν προσλήψεις σε τέτοιες θέσεις, και να αναζητούν νέα «ταλέντα» για την… άλλη άκρη της γραμμής.
Είσαι διστακτικός/η στο να δουλέψεις σε ένα Call Center; Διάβασε εδώ 10 λόγους που θα σου αλλάξουν την άποψη.
Η γκάμα των θέσεων που προσφέρουν είναι αρκετά μεγάλη, σε θέσεις:
- Εξυπηρέτησης (customer care / customer service)
- Sales ή και Retention Representatives (για Πωλήσεις ή για διατήρηση πελατολογίου)
- Τεχνικής Υποστήριξης
- Διαχείρισης Οφειλών (πολύ σημαντικός ρόλος και αυτός)
- Inbound / outbound κλήσεων, κ.ά.
Αν μάλιστα έχεις ευχέρεια, όχι μόνο στην ελληνική γλώσσα, αλλά και σε ξένες, είσαι ακόμα πιο περιζήτητος/η καθώς αρκετοί εργοδότες ψάχνουν εκπροσώπους που να μιλούν καλά Αγγλικά, Δανικά, Γερμανικά κ.λπ.
Με περισσότερες από 250 νέες ευκαιρίες προλήψεων μπήκε η άνοιξη του 2023, ενώ μερικές μόνο από τις εταιρείες που προσλαμβάνουν άμεσα είναι:
Teleperformance. Δεν χρειάζεται συστάσεις: είναι σταθερά στους top εργοδότες. Αυτό που ίσως χρειάζεται να ξέρεις, είναι ότι αυτή τη στιγμή πρόκειται να καλύψει σχεδόν 50 θέσεις, κι ίσως μία από αυτές να είναι δική σου – ειδικά αν ψάχνεις για multilingual θέσεις!
Cosmote E-value. Σίγουρα την ξέρεις ως ένα από τα μεγάλα contact center. Μέσα στη δύσκολη χρονιά του 2021 σημείωσε αύξηση >35% στον κύκλο εργασιών της, αναλαμβάνοντας νέα έργα για εταιρείες και οργανισμούς από τον ιδιωτικό και δημόσιο τομέα. Η πορεία της συνεχίζει ακάθεκτη ως το 2023, και δημοσιεύει ολοένα και περισσότερες θέσεις προς κάλυψη σε κάθε πόλη: Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Ξάνθη, και αλλού.
ICAP. Εδώ θα βρεις περισσότερες από 35 θέσεις, είτε είσαι entry-level (χωρίς εμπειρία) είτε έχεις ήδη εμπειρία στον κλάδο.
CQS. Μια ανθρωποκεντρική εταιρεία με συνεχή ανάπτυξη τόσο σε επίπεδο κύκλου εργασιών, που σταθερά σημειώνει αύξηση >30% τα τελευταία έτη, όσο και στο ανθρώπινο δυναμικό της, που τον τελευταίο χρόνο αυξήθηκε >23%, ξεπερνώντας τους 1.100 υπαλλήλους στην Αττική και σε 45 πόλεις της Ελλάδας. Μπορείς να δεις τις θέσεις της εδώ.
Ρίξε μια ματιά και στις ανοικτές θέσεις από Viva Wallet, iCall Support & Growth, Mediatel, Ttec, και BFS Group.
Ολοκαίνουργιες θέσεις έχουν δημοσιευθεί και από άλλες εταιρείες από κάθε κλάδο, όπως αεροπορικές (δες για παράδειγμα την Aegean Airlines), ταξιδιωτικές (όπως η Etraveli Group), οι εταιρείες Τηλεπικοινωνιών (όπως η Vodafone), εταιρείες λιανικού εμπορίου (όπως το Plaisio Computers), εταιρείες Ενέργειας (όπως η Volton, o Ήρων, και το Φυσικό Αέριο) κ.ά.
Το kariera.gr είναι η νούμερο-ένα πηγή αγγελιών για Call Center. Το LinkedIn και άλλα social media (π.χ. Facebook) δημοσιεύουν μικρότερη γκάμα.
Μην ξεχνάς ότι μπορείς να κάνεις και «Γρήγορη αίτηση» μέσα από το kariera.gr. Με το button «Γρήγορη αίτηση» μπορείς να διεκδικήσεις τη θέση που σου αρέσει, μόνο με δύο clicks, αν έχεις ήδη αποθηκεύσει το βιογραφικό σου στο προφίλ σου.
Τι γίνεται στη Θεσσαλονίκη;
Η πόλη της Θεσσαλονίκης φαίνεται ότι δίνει όλο και περισσότερες ευκαιρίες σε Εκπροσώπους Τηλεφωνικών Κέντρων. Στην πόλη έχει γίνει ένα «μπουμ» νέων επενδύσεων στον κλάδο αυτό, και αρκετές εταιρείες, όπως η Concentrix και η Yource Greece, θυγατρικές ξένων call center, ψάχνουν -όχι μόνο νέα γραφεία- αλλά και νέους εργαζομένους. Σκέψου ότι βρίσκεται σε εξέλιξη και η ανέγερση του Hub 26, του μεγάλου κτιριακού συγκροτήματος της περιοχής.
Βρίσκεσαι στη Θεσσαλονίκη; Δες ποιες εταιρείες προσλαμβάνουν εδώ.
Πού αλλού μπορείς να βρεις διαφορετικές ευκαιρίες για εργασία σε Call Center;
Το Hiring Solutions του kariera.gr έχει δεκάδες θέσεις στον κλάδο – μία από αυτές είναι σίγουρα δική σου: Customer Care Advisor, Υπεύθυνος Τεχνικής Εξυπηρέτησης (1st level technical support), Υπάλληλος διατήρησης και ανάπτυξης πελατολογίου (Οutbound), Inbound Sales Advisor και όλες οι υπόλοιπες αντίστοιχες θέσεις εδώ.
Δες ποιες εταιρείες προσλαμβάνουν άμεσα, και σε άλλους κλάδους όπως η Τεχνολογία και το Λιανικό Εμπόριο.
Οι πιο hot ειδικότητες Τηλεφωνικών Κέντρων για το 2023
Σύμφωνα με τα παραπάνω, ήδη έχεις υποψιαστεί ποιες θέσεις ζητούνται και καλύπτονται πιο συχνά:
>Multilingual ειδικότητες
Αν μιλάς έστω και μία ξένη γλώσσα -πόσο μάλλον κάποια γλώσσα που δεν τη μιλούν πολλοί- τότε σίγουρα κάποιο call/contact center σε ψάχνει. Διανύουμε την πιο παγκοσμιοποιημένη εποχή so far, οπότε δεν είναι τυχαίο που τα cell centers ψάχνουν διακαώς για ανθρώπους που μιλούν από Αγγλικά και Γερμανικά που είναι συνήθη, έως Κορεατικά και Φαρσί (ναι, φαρσί είναι η περσική γλώσσα!).
Δες όλες τις θέσεις για εκπροσώπους που μιλούν ξένες γλώσσες στο kariera.gr.
>Εκπρόσωπος (ή Σύμβουλος) Εξυπηρέτησης
Η «εξυπηρέτηση» μπορεί να είναι ένας πολύ ευρύς όρος, όμως συνεχίζει να σημαίνει κάτι πολύ σαφές: ότι διαχειρίζεσαι αιτήματα πελατών από διάφορα κανάλια (π.χ. τηλέφωνο, mail, chat κ.λπ.) και ότι τους βοηθάς κάθε φορά που χρειάζονται υποστήριξη.
Δες όλες τις προσλήψεις που γίνονται τώρα για εκπροσώπους εξυπηρέτησης / customer care agents / customer service agents.
>Εκπρόσωπος Διαχείρισης Ληξιπρόθεσμων οφειλών
Σίγουρα δεν είναι μια ειδικότητα κατάλληλη για όλους, ωστόσο οι θέσεις αυτές προσφέρουν αρκετά μεγάλη ασφάλεια στους εργαζόμενους και συνοδεύονται συνήθως από υψηλοτέρα πακέτα αποδοχών και παροχών, μαζί με προμήθειες και bonus. Αυτό που χρειάζεται από σένα είναι ανεπτυγμένες επικοινωνιακές και διαπραγματευτικές δεξιότητες. Τα τραπεζικά προϊόντα κ.λπ. πάντα θα αντιμετωπίζουν ζητήματα οφειλών οπότε η ειδικότητα αυτή, όσο κι αν αυτοματοποιηθούν τα Call Center, ποτέ δεν θα εκλείψει.
Δες όλες τις προσλήψεις που γίνονται τώρα για υπαλλήλους διαχείρισης οφειλών / dept collection agents.
>Τεχνική Υποστήριξη
Ακόμα κι αν κάποια κομμάτια εξυπηρέτησης αρχίζουν να εκτελούνται από bots, το να σε βοηθήσει ένας αληθινός άνθρωπος σε ένα τεχνικό-τεχνολογικό πρόβλημα που αντιμετωπίζεις, δεν θα υποκατασταθεί. Μάλιστα, από το 2020 έως σήμερα, οι θέσεις τεχνικής υποστήριξης αυξάνονται κατακόρυφα, αφού όλο και περισσότερα ψηφιακά εργαλεία μπαίνουν στη ζωή μας, εργαλεία που ο μέσος όρος των χρηστών δεν μπορεί εύκολα να χειριστεί χωρίς τεχνική υποστήριξη.
Αν σου αρέσει να βοηθάς σε τεχνικό επίπεδο, δες όλες τις προσλήψεις που γίνονται σήμερα σε τέτοιες θέσεις.
>Team Leaders
Αν έχεις ήδη προϋπηρεσία στον κλάδο, τότε μπορείς να διεκδικήσεις μια θέση ως team leader. Όσο μεγαλώνουν οι ομάδες των call center agents, τόσο αυξάνεται η ανάγκη για ανθρώπους-leaders που «ενώνουν» την ομάδα, βελτιώνουν τις συνθήκες εργασίας, παρακινούν, εκπαιδεύουν και καθοδηγούν τους υπόλοιπους, στοχεύοντας σε καλύτερα αποτελέσματα συνολικά.
Ανακάλυψε όλες τις θέσεις για Team Leaders σε Call Center και κάνε την αίτησή σου εδώ.