Από τι υλικό είναι φτιαγμένοι οι «ηγέτες»;

leaders-careerguide23

Λίγα λόγια με αφορμή την έννοια του leadership και την επιθυμία της γενιάς μας να διαδραματίσει ηγετικό ρόλο διαμορφώνοντας ένα καλύτερο εργασιακό μέλλον.

Τι σας έρχεται στο μυαλό όταν ακούτε τη λέξη «ηγέτης»; Και δεν εννοούμε σε πολιτικό επίπεδο, αλλά σε πρακτικό επίπεδο, σε επαγγελματικό. Είναι άραγε ο άνθρωπος που ο τρόπος δουλειάς του εμπνέει πολλούς ακόμα ανθρώπους; Αυτός που σπάει το κατεστημένο και εφευρίσκει πιο αποδοτικούς τρόπους συνεργασίας; Αυτός που μπορεί να παίρνει δύσκολες αποφάσεις; Ή μήπως εκείνος που δημιουργεί στους άλλους ένα αίσθημα ασφάλειας; 

Ο Simon Sinek, γνωστός συγγραφέας επαγγελματικών βιβλίων, έψαχνε κάποια στιγμή να βρει τι είναι αυτό που κάνει τις ομάδες πιο δυνατές. Μιλώντας με πεζοναύτες των ΗΠΑ, ένας στρατηγός τού είπε: «Οι ηγέτες τρώνε τελευταίοι». Αυτό ήταν το μυστικό της ομάδας: οι κατώτεροι στην ιεραρχία είχαν πρώτοι πρόσβαση στο φαγητό, ενώ οι ανώτεροι έπαιρναν θέση στο τέλος της ουράς. Αυτό που στην τραπεζαρία ήταν συμβολικό, στο πεδίο της μάχης ήταν θεμελιώδες. Έτσι ο Sinek ονόμασε το βιβλίο του «Οι ηγέτες τρώνε τελευταίοι» και ανέδειξε ένα από αυτά που συχνά ξεχνάμε: ότι όταν ηγείσαι, κάποιες φορές οφείλεις να είσαι μπροστά και κάποιες άλλες πίσω. Δεν μπορείς να είσαι ηγέτης όταν δεν είσαι διατεθειμένος να παραχωρήσεις προνόμια, εύσημα, παροχές και γνώση. 

Στο section αυτό του kariera.gr μπορείτε να δείτε πώς δημιουργείται η νέα γενιά ηγετών. Μπορεί να θέλετε να ηγηθείτε στον κλάδο σας. Πώς οι σημερινές εταιρείες σάς επιτρέπουν και σας ενθαρρύνουν να αναπτύξετε πολύτιμα ηγετικά χαρακτηριστικά; Με ποιον τρόπο σας βοηθούν να αναδείξετε τον καλύτερο εαυτό σας; Πώς σας δίνουν την αυτονομία και τα εφόδια που χρειάζεστε;

> Ανατρέξτε στα πλεονεκτήματα των προγραμμάτων Internship & Graduate Trainee. Τα προγράμματα αυτά είναι ίσως τα θεμέλια για τη δημιουργία των αυριανών ηγετικών στελεχών. Και πολλές εταιρείες επιλέγουν να εμπιστευθούν ανθρώπους που βρίσκονται στα ξεκινήματά τους και να τους βοηθήσουν σκαλί-σκαλί να ανέβουν.  

> Ανακαλύψτε επίσης τις μεθόδους Learning & Development που εφαρμόζονται στην Ελλάδα. Οι μελλοντικοί ηγέτες είναι οι άνθρωποι που δεν αφήνουν καμία ευκαιρία για μάθηση και κατάρτιση να περάσει ανεκμετάλλευτη.  

> Ενημερωθείτε για τις αξίες του ESG (Environmental, Social and Governance). Μέσα από τις αυτές τις αξίες, τα επιχειρηματικά μοντέλα έχουν αλλάξει, και πλέον οι απαιτήσεις από όσους θέλουν να αναλάβουν στο μέλλον ηγετικούς ρόλους έχουν διαφοροποιηθεί: οι άνθρωποι που βρίσκονται σε θέσεις ευθύνης πρέπει να έχουν επαφή με τα περιβαλλοντικά, κοινωνικά και εταιρικής διακυβέρνησης θέματα.  

> Συνοδεύστε μας στο να σκεφτούμε πώς διαμορφώνεται το μέλλον της εργασίας. Όσοι μπορέσουν να προσαρμοστούν πιο εύκολα στα νέα δεδομένα και να προβλέψουν τις εξελίξεις, θα έχουν επάξια μια θέση ανάμεσα στους αυριανούς πραγματικούς… influencers.  

> Σχετικά με όλα τα παραπάνω, διαβάστε τι μας δηλώνουν οι εκπρόσωποι από σύγχρονες ελληνικές εταιρείες. Θα δούμε πώς οι ίδιοι μέσα στις εταιρείες τους καταφέρνουν να εξελίξουν τους ανθρώπους τους και ποια είναι η κοσμοθεωρία τους.

Αυτά είναι τα υλικά από τα οποία είναι φτιαγμένοι οι σημερινοί ηγέτες. Όλα εύπλαστα, όλα προσβάσιμα και διαθέσιμα ευτυχώς στις μέρες μας. Κάθε ένα από αυτά τα υλικά, στα σωστά χέρια, μάς επιτρέπει να σμιλεύσουμε το δικό μας μοντέλο ηγέτη. Ένα μοντέλο πιο ανθρώπινο, πιο ευαισθητοποιημένο, πιο πρόθυμο και συμμετοχικό: ένα μοντέλο που η γενιά μας έχει τεράστια ανάγκη.

Μήπως σε ενδιαφέρουν;

10 λόγοι γιατί να εργαστείς σε ένα τηλεφωνικό κέντρο

10 λόγοι γιατί να εργαστείς σε ένα τηλεφωνικό κέντρο

Κάποιοι το φοβούνται. Άλλοι το απαξιώνουν. Και άλλοι το επιζητούν. Τελικά αξίζει να δοκιμάσεις μια εργασία σε τηλεφωνικό κέντρο;

10+ job search tips για να βρεις τη δουλειά που σου ταιριάζει το 2023

10+ job search tips για να βρεις τη δουλειά που σου ταιριάζει το 2023

Μυστικά και αλήθειες για να γίνει το pro «εύρεση εργασίας» ακόμα πιο κομμένο και ραμμένο στα μέτρα σου.

«Δραστήριες» θέσεις εργασίας για όσους δεν θέλουν να είναι κολλημένοι σε ένα γραφείο

«Δραστήριες» θέσεις εργασίας για όσους δεν θέλουν να είναι κολλημένοι σε ένα γραφείο

Πιστεύεις ότι δεν σου ταιριάζουν οι δουλειές 9-5 μπροστά σε μια οθόνη; Δεν χρειάζεται να εργάζεσαι έτσι. Κάποιοι άνθρωποι είναι…

10 άκρως χρήσιμες συμβουλές διαχείρισης παραπόνων πελατών για το τηλεφωνικό σας κέντρο

10 άκρως χρήσιμες συμβουλές διαχείρισης παραπόνων πελατών για το τηλεφωνικό σας κέντρο

Οι απογοητευμένοι πελάτες δεν είναι μόνο κίνδυνος για την καλή εικόνα της επιχείρησής σας – είναι και μια εξαιρετική ευκαιρία…

10 ερωτήσεις που πρέπει να κάνεις στον εαυτό σου πριν αρχίσεις να ψάχνεις για δουλειά

10 ερωτήσεις που πρέπει να κάνεις στον εαυτό σου πριν αρχίσεις να ψάχνεις για δουλειά

Χωρίς να επηρεάζεσαι από κανέναν, κάνε αυτές τις ερωτήσεις στον εαυτό σου, και από τις απαντήσεις που θα πάρεις θα…

10 Θετικά & Αρνητικά Πρόσληψης Εκπροσώπων Απομακρυσμένου Τηλεφωνικού Κέντρου

10 Θετικά & Αρνητικά Πρόσληψης Εκπροσώπων Απομακρυσμένου Τηλεφωνικού Κέντρου

Η εύρεση υποψηφίων που θα στελεχώσουν ένα απομακρυσμένο τηλεφωνικό κέντρο, είναι μια από τις μεγάλες προκλήσεις αυτής της εποχής.

10 λόγοι γιατί να εργαστείς σε ένα τηλεφωνικό κέντρο

10 λόγοι γιατί να εργαστείς σε ένα τηλεφωνικό κέντρο

Κάποιοι το φοβούνται. Άλλοι το απαξιώνουν. Και άλλοι το επιζητούν. Τελικά αξίζει να δοκιμάσεις μια εργασία σε τηλεφωνικό κέντρο;

10+ job search tips για να βρεις τη δουλειά που σου ταιριάζει το 2023

10+ job search tips για να βρεις τη δουλειά που σου ταιριάζει το 2023

Μυστικά και αλήθειες για να γίνει το pro «εύρεση εργασίας» ακόμα πιο κομμένο και ραμμένο στα μέτρα σου.

«Δραστήριες» θέσεις εργασίας για όσους δεν θέλουν να είναι κολλημένοι σε ένα γραφείο

«Δραστήριες» θέσεις εργασίας για όσους δεν θέλουν να είναι κολλημένοι σε ένα γραφείο

Πιστεύεις ότι δεν σου ταιριάζουν οι δουλειές 9-5 μπροστά σε μια οθόνη; Δεν χρειάζεται να εργάζεσαι έτσι. Κάποιοι άνθρωποι είναι…

10 άκρως χρήσιμες συμβουλές διαχείρισης παραπόνων πελατών για το τηλεφωνικό σας κέντρο

10 άκρως χρήσιμες συμβουλές διαχείρισης παραπόνων πελατών για το τηλεφωνικό σας κέντρο

Οι απογοητευμένοι πελάτες δεν είναι μόνο κίνδυνος για την καλή εικόνα της επιχείρησής σας – είναι και μια εξαιρετική ευκαιρία…