Με τη συνεχή εκπαίδευση και ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού να βρίσκεται διαχρονικά στο πρώτο πλάνο των δραστηριοτήτων της METRO (My market & ΜETRO Cash & Carry), η εταιρεία καλωσόρισε τη νέα εποχή του digital transformation, σχεδιάζοντας την ψηφιακή πλατφόρμα εκπαίδευσης MetroLearn.
Πιο συγκεκριμένα, το LMS, που έχει αναπτυχθεί, είναι απόλυτα συμβατό με την πλειοψηφία των έξυπνων κινητών τηλεφώνων και καλύπτει εκπαιδευτικά το σύνολο του οργανισμού, καταργώντας τις γεωγραφικές αποστάσεις μέσα από μεθόδους ασύγχρονης, και όχι μόνο, εκπαίδευσης.
Τι περιλαμβάνει, λοιπόν, η MetroLearn:
• Ατομικό εκπαιδευτικό προφίλ για κάθε εργαζόμενο
• Μαθήματα & microlearnings για όλες τις θέσεις εργασίας σε όλα τα τμήματα του οργανισμού με ερωτήσεις αυτοαξιολόγησης αλλά και εξέτασης
• Ψηφιακή βιβλιοθήκη για να επιλέγουν και να αιτούνται οι εργαζόμενοι οποιοδήποτε μάθημα τους ενδιαφέρει ανεξαρτήτως θέσης εργασίας
• Πρόγραμμα ένταξης νέων εργαζόμενων (Induction) για τα καταστήματα και τα κέντρα διανομής
• Διαδικασία κέντρων αξιολόγησης για τα στελέχη μας με ηλεκτρονικά ερωτηματολόγια και μελέτες περίπτωσης
• Ψηφιακά ατομικά προγράμματα εκπαίδευσης για κάθε θέση εργασίας
• Στοχευμένες μετρήσεις απόδοσης με δείκτες KPIs και δομημένες στατιστικές αναφορές
Η MetroLearn μπορεί να έχει κλείσει μόλις δύο χρόνια ζωής, αλλά έχει ήδη κατακτήσει σημαντικές κορυφές όπως τη συστηματική χρήση (της) από το 85% των εργαζομένων του οργανισμού και τρία βραβεία, δύο silver στα HR Awards (για Best Use of Internal Academies και Most Innovative Use of Technology in HR) κι ένα silver στα Supermarket Awards (στην κατηγορία Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού).
Δείτε ολόκληρη την καταχώρηση της METRO στο αφιέρωμα Learning & Development του Οδηγού Καριέρας 2022