Όλα τα tips για να δημιουργήσετε μια αγγελία εργασίας που θα προσελκύσει τους καλύτερους υποψηφίους!

Share This Post

job posting kariera.gr

Share This Post

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email

Αν ψάχνετε τον επόμενο υποψήφιο για την εταιρεία σας, κάντε μια παύση και ελάτε να δημιουργήσουμε μαζί την ιδανική αγγελία.

Καταρχάς η ιδανική αγγελία είναι αυτή που πληροί τις εξής προδιαγραφές:

  • είναι σαφής, δεν αφήνει «γκρίζες ζώνες» και ερωτηματικά
  • είναι περιγραφική, δίνει στον υποψήφιο όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για να αποφασίσει αν η θέση εργασίας που προσφέρουμε είναι κατάλληλη για αυτόν
  • είναι δελεαστική, κάνει τους υποψηφίους να θέλουν να κάνουν αίτηση/apply για την εκάστοτε ανοικτή θέση

1. Πώς μπορείτε να φτιάξετε σωστά μια αγγελία εργασίας:

Μπαίνετε στο https://resources.kariera.gr/el/employers/.
Υπάρχει η αντίστοιχη σελίδα και στα αγγλικά: https://resources.kariera.gr/employers/.

Log in

2. Αν είστε χρήστης του kariera.gr κάνετε είσοδο στον λογαριασμό σας (Login) πληκτρολογώντας το e-mail και το password σας. Αν δεν είστε χρήστης ακόμα, κάνετε την εγγραφή σας δωρεάν (Signup).

Προσοχή: Πριν ξεκινήσετε τη δημιουργία μιας αγγελίας πρέπει πρώτα να έχετε ολοκληρώσει την αγορά μιας αγγελίας (μεμονωμένη αγγελία ή πακέτο αγγελιών) μέσα από το προφίλ σας.

Προσθήκη στο καλάθι

3. Για να ξεκινήσετε να δημιουργείτε την αγγελία σας, επιλέξτε ΑΓΓΕΛΙΕΣ.

ΑΓΓΕΛΙΕΣ

4. Επιλέξτε το προϊόν/αγγελία που έχετε αγοράσει, και πατήστε πάνω στη Δημιουργία νέας αγγελίας. Αν δεν έχετε δημιουργήσει κάποιο πρότυπο αγγελίας, απλά προσπεράστε την Επιλογή Προτύπου.

Δημιουργία νέας αγγελίας

5. Βάλτε τον τίτλο της αγγελίας σας (π.χ. e-Commerce Assistant).Ο τίτλος καλό είναι να είναι απλός και χωρίς συντομογραφίες, καθώς σπάνια γίνεται αναζήτηση με συντομογραφίες. Μετά, επιλέξτε τις κατηγορίες/τομείς εργασίας στις οποίες θέλετε να την καταχωρίσετε.

Εισάγετε τον τίτλο της αγγελίας

Tip: Έχετε την ελευθερία να καταχωρίσετε την αγγελία σας σε έως και 3 Τομείς Εργασίας! Οπότε αξιοποιήστε αυτή τη δυνατότητα για να εμφανίζεται η αγγελία σας σε περισσότερα μέρη!

6. Επιλέξτε το Εταιρικό σας Προφίλ. Αν δεν έχετε δημιουργήσει ακόμα, απλώς σημειώστε την Επωνυμία της Εταιρείας σας στο αντίστοιχο πεδίο. Σε περίπτωση που θέλετε να αναρτηθεί ανώνυμα η αγγελία σας απλώς παραλείψτε το συγκεκριμένο πεδίο.

Επωνυμία Εταιρείας

7. Αν θέλετε να βάλετε στην αγγελία σας κάποιο ιδιαίτερο Εικαστικό (BrandingType), επικοινωνείτε με τον Υπεύθυνο Διαχείρισης του λογαριασμού σας. Αν όχι, απλώς πατήστε None.

Εικαστικό

8. Βάλτε στην αγγελία σας το λογότυπό σας, είτε χρησιμοποιώντας ένα νέο από την επιλογή Use new, είτε ένα από μια προηγούμενη ανάρτησή σας από την επιλογή Use Existing.

Tip: Το λογότυπο πρέπει να έχει διαστάσεις 135×60 pixel. Αν χρησιμοποιείτε Εταιρικό Προφίλ, το λογότυπό σας θα συνδεθεί αυτομάτως με την αγγελία.

Λογότυπο

9. Βάλτε την Περιοχή της θέσης Εργασίας. Η περιοχή αφορά γεωγραφική θέση και δεν μπορεί να είναι ολόκληρη φράση. Για να κάνετε πιο συγκεκριμένη την περιοχή εργασίας, χρησιμοποιήστε το πεδίο: πόλη μετακίνησης, π.χ. Παλαιό Φάληρο.

Περιοχή της θέσης Εργασίας

Tip: Στο πεδίο Ταχυδρομικός Κωδικός μην γράψετε τίποτα.

Tip: Καλό είναι να μην δημοσιεύετε αγγελία που αναφέρει δύο περιοχές. Αν αναζητάτε υποψηφίους από την Αθήνα αλλά και από τη Θεσσαλονίκη, αναρτήστε 2 διαφορετικές αγγελίες, ώστε να έχετε τα καλύτερα επιθυμητά αποτελέσματα.

Tip: Αν πρόκειται για εργασία εξ αποστάσεως (remote working) θα μπορέσετε να το δηλώσετε στη συνέχεια.

10. Εισάγετε το κείμενο της αγγελίας σας. Μπορείτε να επισυνάψετε αρχείο από τον υπολογιστή σας, να κάνετε αντιγραφή και επικόλληση ή να πληκτρολογήσετε το επιθυμητό κείμενο. Σας συνιστούμε να εισάγετε ολόκληρο το κείμενο στο πεδίο Περιγραφή Θέσης Εργασίας, αφήνοντας το πεδίο Απαιτήσεις Θέσης κενό (χρησιμοποιώντας το πλήκτρο space).

Περιγραφή Θέσης Εργασίας

11. Αν λαμβάνετε πολλά βιογραφικά, μπορείτε να δημιουργήσετε ένα Ερωτηματολόγιο στο οποίο θα μπορεί να απαντήσει ο υποψήφιος πριν ολοκληρώσει την αίτησή του. Προχωρώντας, σας συνιστούμε να προσθέσετε κάποιες παραπάνω πληροφορίες για τη θέση εργασίας, όπως για παράδειγμα τη Σχέση απασχόλησης (πλήρης, μερική κλπ), την απαιτούμενη Εκπαίδευση κ.ά. Όλα τα πεδία είναι υποχρεωτικά.

Εμφάνιση Υποψηφίων

12. Τελειώνοντας, έχετε τη δυνατότητα να προσθέσετε τα στοιχεία επικοινωνίας σας. Ωστόσο, αν θέλετε να είναι ανώνυμη η αγγελία καλό θα είναι να διαγράψετε τα στοιχεία του λογαριασμού σας που εμφανίζονται αυτόματα.

Στοιχεία Επικοινωνίας

13. Επιλέξτε αν θέλετε να λαμβάνετε τα βιογραφικά μέσω email (με την επιλογή αυτή τα βιογραφικά θα αποθηκεύονται και στον λογαριασμό σας στο kariera.gr) ή αν θέλετε οι υποψήφιοι να στέλνουν το βιογραφικό τους μέσω του εταιρικού σας website (σε αυτή την περίπτωση προσθέστε το σωστό link, ώστε οι υποψήφιοι να δρομολογούνται στο site σας για να ολοκληρώσουν την αίτησή τους μέσα από μια δική σας σχετική φόρμα).

Επιλογές Αιτήσεων

Tip: Αν τικάρετε την επιλογή «μέσω του εταιρικού μου Web Site», φροντίστε να βάλετε ένα link που θα μεταφέρει τους υποψηφίους όσο το δυνατόν πιο κοντά στην φόρμα της αίτησης, έτσι ώστε να μειώσετε το ποσοστό αποτυχίας. Προσοχή: μέσω αυτής της επιλογής, οι αιτήσεις των υποψηφίων δεν θα αποθηκεύονται στον λογαριασμό σας στο kariera.gr.

Extra tips:

>Με τη συμπλήρωση ενός ημερολογιακού μήνα η αγγελία σας θα λήξει αυτόματα. Ωστόσο, αν θέλετε να ανανεωθεί αυτόματα, επιλέξτε στο αντίστοιχο πεδίο για πόσους μήνες επιθυμείτε να ανανεώνεται.

>Μια ακόμα λειτουργία που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε είναι η αποστολή αυτόματων απαντητικών επιστολών, που θα λαμβάνει κάθε υποψήφιος ολοκληρώνοντας την αίτησή του.

>Τέλος, χρησιμοποιήστε τον κωδικό θέσης εργασίας, ώστε να μπορείτε να διαχωρίσετε τις αγγελίες που έχετε δημοσιεύσει, αν έχετε αναρτήσει περισσότερες από μια.

14. Στο επόμενο παράθυρο, αν θέλετε να καταχωρίσετε τώρα την αγγελία σας, πατήστε Δημοσίευση τώρα. Ωστόσο, αν θέλετε να γίνει η ανάρτηση κάποια άλλη χρονική στιγμή, επιλέξτε Δημοσίευση αργότερα και δίπλα δηλώστε την επιθυμητή ημερομηνία Δημοσίευσης.

Επίσης, αν επιθυμείτε να μείνει ενεργή για μικρότερο διάστημα από αυτό των 30 ημερών, συμπληρώστε την ημερομηνία αρχειοθέτησης στο αντίστοιχο πεδίο. Για να ολοκληρώσετε τη δημοσίευση, επιλέξτε Καταχώριση.

Επιβεβαίωση Καταχώρησης

Τι άλλα χαρακτηριστικά πρέπει να έχει μια τέλεια αγγελία εργασίας:

Αφού είδαμε βήμα-βήμα τα τεχνικά βήματα για να δημιουργήσετε μια αγγελία, ας δούμε μερικές συμβουλές που πρέπει να έχετε υπόψιν αν θέλετε η αγγελία σας να πετύχει τον στόχο της. Ποια είναι λοιπόν τα γνωρίσματα μιας αγγελίας που θεωρείται επιτυχημένη; Βάλτε check σε όσα διαθέτει η δική σας.

  • Έχει έναν τίτλο εργασίας που είναι σαφής και συγκεκριμένος. Οι υποψήφιοι θέλουν να βλέπουν ότι ξέρετε ακριβώς τι αναζητάτε. Θέλουν επίσης να ξέρουν από την αρχή αν τους αφορά η αγγελία ή όχι. Οπότε αποφύγετε γενικούς τίτλους και γράψτε όσο πιο ξεκάθαρα γίνεται τον ρόλο που θέλετε να καλύψετε. Π.χ. Αντί να γράψετε «Υπάλληλος γραφείου», μπορείτε να γράψετε «Υπάλληλος γραφείου για το τμήμα τηλεφωνικών παραγγελιών» ή «Call Center agent / representative».

Tip: Το ότι ο τίτλος πρέπει να είναι σαφής, δεν σημαίνει ότι απαγορεύεται να είναι και δημιουργικός. Για παράδειγμα αν ψάχνετε Copywriter, μπορείτε να γράψετε “Copywriter that doesn’t just copy and paste”. 😉

  • Έχει μια ενδιαφέρουσα περιγραφή θέσης. Εδώ πρέπει σε 2-3 γραμμές να πείτε ποιοι είστε, τι ψάχνετε και γιατί το ψάχνετε. Είναι η ευκαιρία σας να τραβήξετε το ενδιαφέρον των υποψηφίων.
  • Δεν δημιουργεί ερωτηματικά. Αν όσοι διαβάζουν την αγγελία σας γεμίσουν απορίες, υπάρχουν δύο ενδεχόμενα: α) θα σας βομβαρδίσουν με διευκρινιστικά τηλεφωνήματα και μηνύματα, ή β) θα προσπεράσουν την αγγελία σας και θα πάνε σε μια άλλη. Δεν θέλετε τίποτα από τα δύο. Το πρώτο, σας τρώει χρόνο. Το δεύτερο σας στερεί υποψηφίους.
  • Δημιουργεί θετική διάθεση και όρεξη για δουλειά. Θέλουμε οι υποψήφιοι να οραματιστούν τη συνεργασία τους με την εταιρεία σας και να θέλουν να κάνουν αίτηση. Άρα χρησιμοποιήστε ευχάριστο τόνο και αμεσότητα: π.χ. γράψτε «Ψάχνουμε το επόμενο μέλος της ομάδας μας, όχι μόνο για να γίνουμε περισσότεροι αλλά και καλύτεροι μέσα από τη δική σας συμβολή!». Ή… «Είμαστε στις πρώτες θέσεις της προτίμησης των καταναλωτών, χάρη σε εργαζόμενους όπως εσύ. Θες να μπεις στην ομάδα μας;».
  • Δημιουργεί καλή εντύπωση για την εταιρεία. Κάθε αγγελία που βάζετε είναι μια άριστη ευκαιρία να δημιουργήσετε θετικό brand awareness για την εταιρεία σας, ακόμα και σε αυτούς που δεν είναι κατάλληλοι υποψήφιοι για εσάς. Μην ξεχνάτε ότι όσοι διαβάζουν την αγγελία, εκτός από δυνητικοί υπάλληλοι μπορεί να είναι και δυνητικοί πελάτες σας!
  • Δεν έχει συντακτικά / τυπογραφικά / ορθογραφικά λάθη. Το να δημιουργήσετε και να ανεβάσετε μια αγγελία με λάθη και απροσεξίες, σαμποτάρει την εικόνα της επιχείρησής σας περισσότερο από όσο φαντάζεστε. Τα λάθη συνήθως δείχνουν έλλειψη προσοχής και επαγγελματισμού από μέρους σας και αποθαρρύνουν κάποιους υποψηφίους να σας εμπιστευθούν.
  • Δεν έχει υπερβολές ή διαστρεβλώσεις. Αποφύγετε να γράψετε ότι προσφέρετε παροχές που δεν είστε σίγουροι ότι μπορείτε να τις προσφέρετε (π.χ. «σύγχρονες εγκαταστάσεις και άριστο εργασιακό περιβάλλον» αν οι εγκαταστάσεις σας είναι παλιές ή αν το περιβάλλον εργασίας δεν είναι το δυνατό σας σημείο). Επίσης μην ωραιοποιήσετε ή παραποιήσετε αυτό που ψάχνετε: π.χ. αν ψάχνετε για Collect Agent (Εκπρόσωπο για ληξιπρόθεσμες οφειλές), μην γράψετε Communication Manager.

Τι είναι παράνομο σε μια αγγελία εργασίας:

Εκτός από το τι πρέπει να κάνετε σε κάνετε σε μία αγγελία, εξίσου σημαντικό είναι να ξέρετε και τι δεν πρέπει να κάνετε.

1. Μην βάζετε όριο ηλικίας. Οι αγγελίες πρόσληψης προσωπικού δεν επιτρέπεται να αναγράφουν ανώτατο ή και κατώτατο ηλικιακό όριο (π.χ. «μεταξύ 20-35 ετών») ως κριτήριο πρόσληψης. Το όριο ηλικίας αποτελεί σαφή διάκριση προς υποψηφίους μεγαλύτερης ή μικρότερης ηλικίας, κυρίως όταν δεν είναι προφανής ο λόγος για τον οποίο η ηλικία τους συνιστά ουσιαστικό περιορισμό για την άσκηση των συγκεκριμένων καθηκόντων τους. Η αναγραφή ορίων ηλικίας ήταν παλιότερα συνήθης πρακτική όμως σήμερα αποτελεί παραβίαση της Αρχής της Ίσης Μεταχείρισης, και μπορεί να επιφέρει στην εταιρεία σας έννομες συνέπειες και κυρώσεις.

Προσοχή: Πριν δύο χρόνια, μια επίμαχη σειρά αγγελιών που δημοσιεύτηκε από γνωστή αλυσίδα καφέ βάζοντας ηλικιακά κριτήρια, προκάλεσε και την επέμβαση του Συνηγόρου του Πολίτη.

Ποιες είναι οι 2 εξαιρέσεις όπου μπορεί μια αγγελία να διευκρινίζει θέματα ηλικίας:

Α. Αν η θέση εργασίας που θέλετε να καλύψετε αφορά ανηλίκους. Ναι, σε ορισμένες περιπτώσεις ανήλικοι (κάτω των 18 ετών) επιτρέπεται να εργαστούν. Σε ποιες περιπτώσεις;

  • είναι από 15 ετών και άνω, αλλά με την αυστηρή προϋπόθεση ότι η εργασία δεν είναι επικίνδυνη, βαριά ή ανθυγιεινή για την ψυχική και σωματική τους υγεία και γενικά δεν εμποδίζει την ελεύθερη ανάπτυξη της προσωπικότητάς τους.
  • είναι κάτω από 15 ετών, αλλά με την αυστηρή προϋπόθεση ότι η εργασία αφορά θεατρικές παραστάσεις, μουσικές εκτελέσεις ή άλλες καλλιτεχνικές εκδηλώσεις (διαφημίσεις, επιδείξεις μόδας, τηλεοπτικές εκπομπές κλπ). Τότε, η εργασία δεν πρέπει να ξεπερνά ημερησίως τις 2 ώρες (3-6 ετών), τις 3 ώρες (6-11 ετών), τις 4 ώρες (11-13 ετών), τις 5 ώρες (13-15 ετών).
  • είναι μαθητές Γυμνασίου, Λυκείου ή Επαγγελματικών Σχολών, αλλά με την αυστηρή προϋπόθεση ότι εργάζονται το μέγιστο ως 6 ώρες την ημέρα / 30 ώρες την εβδομάδα, και η εργασία αρχίζει ή λήγει 2 ώρες μετά την λήξη ή 2 ώρες πριν την έναρξη των μαθημάτων αντίστοιχα.
  • εργάζονται πριν τις 10 το βράδυ και μετά τις 6 το πρωί.

Β. Μπορείτε επίσης να θεσπίσετε ηλικιακό όριο αν και μόνο αν η ηλικία του υποψηφίου αποδεδειγμένα και αιτιολογημένα αποτελεί χαρακτηριστικό ουσιώδους σημασίας σε σχέση με την ικανότητα εκτέλεσης συγκεκριμένης επαγγελματικής δραστηριότητας.

2. Μην θέτετε άλλα ασύνδετα με την εργασία κριτήρια, όπως κριτήρια φυλής, χρώματος, εθνικής ή εθνοτικής καταγωγής, γενεαλογικών καταβολών, θρησκευτικών ή άλλων πεποιθήσεων, αναπηρίας ή χρόνιας πάθησης, οικογενειακής ή κοινωνικής κατάστασης, σεξουαλικού προσανατολισμού, ταυτότητας ή χαρακτηριστικών φύλου.

Συμπέρασμα: Μια αγγελία εργασίας που για παράδειγμα ζητά «Πωλήτρια 20-30 ετών» θεωρείται όχι μόνο μη ενδεδειγμένη αλλά και παράνομη, σύμφωνα με τις Ευρωπαϊκές Διατάξεις αλλά και τον ελληνικόνόμο 4443/2016 (ΦΕΚ Α’ 232) ο οποίος βελτίωσε και ενίσχυσε το νομοθετικό πλαίσιο για την εφαρμογή της ίσης μεταχείρισης και την απαγόρευση/καταπολέμηση των διακρίσεων στην εργασία και την απασχόληση.

Εκτός από τις κλασικές αγγελίες εργασίας τι άλλες επιλογές έχετε;

Το kariera.gr σας δίνει τη δυνατότητα να έχετε μια αναβαθμισμένη ψηφιακή παρουσία κάθε φορά που αναζητάτε τον κατάλληλο για εσάς υποψήφιο. Εκτός από τις κλασικές αγγελίες εργασίας, έχετε στη διάθεσή σας και τα Branded Job Postings, που με λίγα λόγια αποτελούν αγγελίες που αναδεικνύουν με πιο άρτιο τρόπο την εταιρική σας ταυτότητα και προσελκύουν πιο αποτελεσματικά το επόμενο ταλέντο της ομάδας σας.

Branded Job Postings

Θέλετε να μάθετε περισσότερα για τα Branded Job PostingsΕπικοινωνήστε μαζί μας ηλεκτρονικά ή τηλεφωνήστε στο (+30) 210 81 15 318 για να συζητήσουμε τις επιλογές σας.

Γιατί να δημιουργήσετε μια αγγελία εργασίας στο kariera.gr

Είναι το Νο1 recruitment site στην Ελλάδα!

Έχει περισσότερους από 1.000.000 χρήστες ανά μήνα.

Αναρτώνται περισσότερα από 3.750 βιογραφικά ανά μήνα.

Γίνονται περισσότερες από 124.000 νέες αιτήσεις κάθε μήνα.

Έχει ανταγωνιστικά κόστη και μειωμένες τιμές σε πακέτα πολλαπλών αγγελιών.

Έχει την πιο εύκολη διαδικασία δημοσίευσης. Και μπορείτε να χειρίζεστε την αγγελία σας και τα βιογραφικά που λαμβάνετε 24/7 από τον προσωπικό σας λογαριασμό.

Δημοσιεύστε την αγγελία σας εύκολα και γρήγορα σε χιλιάδες υποψήφιους στο Νο1 Recruitment Site στην Ελλάδα!

Image courtesy of cottonbro

Subscribe To Our Newsletter

Get updates and learn from the best

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα

Θες να ενισχύσεις το βιογραφικό σου;

Στείλε μας ένα μήνυμα