Customer Service Awards
H CQS για δύο συνεχόμενα χρόνια βραβεύτηκε στα Customer Service Awards, του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ), αποσπώντας το «Customer Distinction Award» στην κατηγορία «Καλύτερη Σχέση Συνεργασίας με Εξωτερικό Πάροχο», στο πλαίσιο της συνεργασίας με την εταιρεία ΟΠΑΠ (2020), καθώς και στο πλαίσιο της συνεργασίας με την Allianz (2021).
Διακριθήκαμε ανάμεσα σε πολλές υποψηφιότητες, αναδεικνύοντας την αριστεία στην εξυπηρέτηση πελατών. Στον ίδιο θεσμό, απονεμήθηκε και το βραβείο «Ήρωες της Εξυπηρέτησης», τιμώντας τους ανθρώπους που βρίσκονται στην πρώτη γραμμή της εξυπηρέτησης.